Detta gäller för att delta på våra kurser

För att delta på våra kurser krävs att du är medlem/delbetalande medlem i Gävle BK. Om du inte är medlem ska medlemsavgiften betalas in samtidigt som kursavgift.

Vidare ställs krav på att hunden är vaccinerad mot valpsjuka, HHC och parvovirus under hela kurstiden.

Kursstart

Många kurser saknar i dagsläget startdatum vilket beror på att vi inte i förväg kan förutse hur många deltagare som kommer anmäler sig eller om vädret tillåter oss att vara ute. Respektive instruktör hör av sig om mer information när de närmar sig start.

Så här anmäler dig och din hund

1. Gör en intresseanmälan till den kurs du är intresserad av genom att kontakta ansvarig instruktör (via e-post). Vänligen uppge följande uppgifter i anmälan:
– kursnummer,
– kursnamn,
– ditt namn och personnummer,
– din e-postadress och ditt telefon-/mobilnummer, samt
– hundens namn, ras och kön

HÄR finner du ett formulär för anmälan att fylla i och skicka in till ansvarig instruktör.

2. Vänta med inbetalningen av kursen

3. När kursstarten närmar sig (beroende på antal intresseanmälningar, väder m.m.) skickar instruktörerna ut e-post till alla som gjort en intresseanmälan med datum och tid när kursen ska starta

4. Är du fortfarande intresserad av kursen när instruktören mejlar dig betalar du in kursavgiften på vårat bankgiro 5191-1576 eller swishar till 123 019 65 19 . Ange kursnummer och ditt namn vid betalningen.

Välkommen att anmäla dig och din hund till våra kurser! Vårt kursutbud finner du under fliken Aktuella kurser.